Hírek : A versenyzők vasárnapi nyilatkozatai Valenciából |
A versenyzők vasárnapi nyilatkozatai Valenciából
2011.06.26. 17:27
Hogyan vélekednek a versenyzők a saját és csapatuk teljesítményéről? Elégedettek vagy csalódottak? Versenyzői nyilatkozatok
Mercedes
Nico Rosberg: (7) "Elégedett vagyok a mai 7. hellyel, mivel ez volt a maximum, amit elérhettünk, és mindent kihoztunk az autóból. Nagyszerű, hogy megelőztem Jenson (Buttont) a rajtnál, és stratégiailag is jól dolgoztunk, amikor a három kiállás mellett döntöttünk. A DRS itt Valenciában hasznosnak bizonyult a versenyen, hiszen láthattunk egy pár szép előzési manővert is. Most tovább kell dolgoznunk, hogy a két hazai versenyünkön csökkenthessük a lemaradásunkat az élmenőkhöz képest. Biztosra veszem, hogy a csapat mindent bele fog adni Silverstone előtt, és már várom, hogy a csapatunk sok tagja és családjaik előtt versenyezhessek."
Michael Schumacher: (17) "Ez nem volt túl kielégítő verseny számomra. A végkimenetele a 15. körben dőlt el, amikor belecsúsztam (Vitalij) Petrovba, és elveszítettem a pontokat, melyeket szerintem megszerezhettem volna. A versenytempónk lehetővé tette számunkra, hogy nagyjából ott végezzünk, ahonnan rajtoltunk, de ez már mind csak spekuláció a baleset után. Elég későn vettem észre Petrovot, noha számítottam rá, hogy meg fog érkezni, így próbáltam a lehető legkésőbb fékezni, hogy együtt érkezhessünk a kanyarba. De amikor lassítani akartam, blokkoltak az első kerekeim, és nekicsúsztam, ami egyértelműen az én hibám volt. Onnantól kezdve a versenyem be is fejeződött, és már csak el kellett vezetnem az autót a célig. Már várjuk Silverstone-t, ami az egyik hazai versenyünk."
Toro Rosso
Jaime Alguersuari: (8) "Nagyon elégedett vagyok ezzel az eredménnyel, főleg azok után, hogy csak a 18. helyre kvalifikáltam magam. Kifizetődött, hogy a versenybeállításokra koncentráltunk. Fantasztikus verseny volt, és szeretném megköszönni a szerelőimnek, hogy ilyen rengeteget dolgoztak az autómon, miután problémáink adódtak a pénteki szabadedzésen. Ez az eredmény a jutalom, boldog vagyok, hogy nekik ajánlhatom. Bár az időmérőn még küzdöttem a gumikkal, hogy a lehető legtöbbet hozzam ki belőlük, a versenyen már jobban sikerült megértenem a viselkedésüket, és ez a jobbik eset, mert csak a versenyen elért eredményekért jár a pont. Egész délután következetes időket autóztam, ez volt a kulcs az eredményhez, idén először éreztem magam ilyen jól az autóban, és ennek nagyon örülök. Azonkívül, hogy a gumik jól működtek, az új fejlesztéseink is beváltak, így részben ez is magyarázza, hogy ilyen jó volt ma a teljesítményünk."
Sébastien Buemi: (13) "Mindenek előtt gratulálnék Jaimenek, aki nagyszerű versenyt futott, és értékes pontokat gyűjtött a csapatnak. Erős rajtot fogtam, lehagytam néhány embert, és a verseny elején jól mentem. Amikor viszont elkoptak a gumijaim, nagyon lelassultam, és már nem tudtam előzni. Így rögtön a verseny után nem tudom megmondani, hogy miért nem voltam ma elég gyors, de tény, hogy az első etap után gyorsabb volt a csapattársam, úgyhogy ki kell elemeznünk az adatokat. Mindent összevetve kissé csalódott vagyok, de előre kell tekinteni, és megpróbálni újra két hét múlva Silverstone-ban."
Lotus
Heikki Kovalainen: (19) "Számomra ez nagyszerű verseny volt. Jó látni, hogy visszanyertük a szezon eleji formánkat, mert Monacóban és Kanadában nem igazán voltam elégedett az autóval. Ma nagyon forró körülmények uralkodtak odakint, de én egész délután jól éreztem magam - fizikailag felkészültem erre a melegre, így egyáltalán nem volt megerőltető végig keményen nyomni. Semmi problémával nem szembesültem, és miután átváltottunk háromcserés taktikára, minden kiállás után jó tempót tudtam autózni. Tudjuk, hol kellene még fejleszteni az autón, hogy felvehessük a harcot az előttünk állókkal, ám ehhez még idő kell, azonban ez egy hosszú távú terv része, és határozottan jó irányban haladunk. "
Jarno Trulli: (20) "Jó kis versenyem volt. Különböző stratégiákat próbáltunk, hogy lefedjünk minden lehetőséget, és annak ellenére is élveztem, hogy a második szett gumim elfogyott az etap vége felé. Ez mindig egy olyan pálya volt, amiről tudtuk, hogy végig nyomnunk kell, hogy a legtöbbet hozzuk ki az autóból, és elégedett lehet a csapat, amiért rendesen elhúztunk a mögöttünk lévőktől."
|