Lewis Hamilton Rajongói Oldal______________* ALL about Lewis HAMILTON *
 
 

NAVIGÁCIÓ

>> FŐOLDAL
>> HÍREK
Információk a száguldó cirkusz világából
>>
KAPCSOLAT

Vendégkönyv, Vitafórum, Levelezés

Szerkesztő: Márti [20]

Nyitás: 2010. december 1.
Téma: Lewis Hamilton, Mercedes és Forma-1
Design: Mindig saját készítésű
Kategória: Autó-motor
Kapcsolatok:
@ |www|www
Hírforrások:

#1 ; #2 ; #3 ; #4 ; #5 ; #6 ; #7 ; #8 ; #9 ; #10 ; #11

 

Felhívom mindenki figyelmét, hogy ez csak egy rajongói oldal. Lewis és a lap között semmiféle kapcsolat nincs. 

 

LEWIS

Stevenage, Hertfordshire, Nagy-Britannia, 1985. január 7.-én született.A Formula 1 első színesbőrű versenyzője és világbajnoka. Miután számos gokart-bajnokságot megnyert, Hamilton szerződést kötött a McLaren-Mercedes-szel 12 éves korában. Ez felbecsülhetetlen értékű támogatást jelentett versenyzői karrierjében. Pályafutása során a brit Formula Renault-ban is versenyzett, és európai gokart bajnok lett 2000-ben. A Formula-1-ben eltöltött első évében, 2007-ben remekül teljesített, és a világbajnokság 2. helyét szerezte meg, 1 ponttal lemaradva Kimi Räikkönen mögött. 2008-ban pedig megszerezte pályafutása első világbajnoki címét amivel a sportág legfiatalabb bajnoka lett. De ezt 2010-ben elvette tőle Vettel. 

* pályafutása
* karrier összefoglaló
* barátnője
* rekordjai
* legjobb pilótabarátja
* kedvenc pályája
* kedvenc  pilótája

* " 25. születésnapodra "
* Lewis Hamilton: My Story
* 2010-es előzések
* sajátos sisakja
* érkedességek
* családja
* interjúk

 
 

ELITE STARS

http://rogerfederer.lapunk.hu/
   

 Jelentkezz bátran, hely van bőven ;)

* Forma-1 * MAPP * Matt Lanter * Jodi *
*
Kristen
*

EXTRÁK
A galériában több, mint 1000 kép közül válogathatsz kedvedre. Sőt ha ez még neked nem elég, lehetőgédes van visszanézni számos futam összefoglalóját és reklámokat, amikben Lewis szerepelt! Ha egy jót szeretnél nevetni, akkor Palik aranyköpéseit kötelező elolvasnod! Jó szórakozást!

 

VETÉLYTÁRSAK

Információkat szeretnél megtudni a többi pilótával kapcsolatban? Nos, itt lehetőséged nyílik rá, hiszen rengeteg információ áll rendelkezésedre. Minden pilóta lakhelyét ismertetem veled, és egy kis magánélettel is szolgálhatok. Vannak itt furcsa nyilatkozatok is és humoros becenevek is! Csemegézz! :)


VERSENYGÉP
Betekintést nyerhetsz egy formula-1-es autó felépítésébe és elolvashatod, hogyan is készülnek ezek a gépek. Az autóhoz járó összes tartozékot tanulmányozhatod. A turbó motorokat is bemutatom nektek. És persze felöltöztetjük a pilótákat is. Íme:
ÍGY  ELSŐ LESZEL

A versenyzők jó eredménye érdekében számos nélkülözhetetlen, és számunkra érthetetlen dolgokkal kell rendelkeznie egy csapatnak. A következőkben olvashatsz az első helyhez szükséges felszereléseket, statisztikákat.

 

Log in-out *
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Két ok, amiért nem lehet olimpiai sport a Forma 1

A világ sportjai közül egyre több és több kerül be az olimpiai versenyek programjaiba, ám a száguldó cirkusz még ötlet szintjén sem merült fel az elmúlt 62 évben. Pedig ha figyelembe vesszük, hogy a rajongók és nézők számát tekintve a második legnépszerűbb sport a Földön, felmerülhet a kérdés, vajon miért nem esett még erről szó az F1 történelme során?

Erre minden bizonnyal több válasz is létezik. Az egyik választ nemrégiben a Nemzetközi Olimpiai Szövetség belga elnöke, Jacques Rogge adta meg. A sportvezető szerint: "A legfontosabb dolog az ember kell, hogy legyen, nem a gép. Nem látok arra esélyt, hogy Sebastian Vettel egy versenyünkön aranyérmet nyerjen."

(Jelenleg egyébként az F1 és a NOB között éppen egy érdekellentét is feszül, mégpedig az első, 2014-ben Szocsiban megrendezendő Orosz Nagydíj, és az ugyan abban az évben megrendezésre kerülő Téli Olimpia kapcsán, mivel a NOB vezetése attól tart, hogy a két nagy sportrendezvény financiális problémákat okozhat az országnak, ezért fontolóra vették, hogy kérik a nagydíj elhalasztását.) 

A kijelentés talán elfogadható lehetne, hiszen a Formula-1 egy igazi technikai sport, ám a pilóták személyes teljesítménye, és erőfeszítései - mind fizikai, mind pedig pszichikai vonatkozásban- elérik, sőt olykor meg is haladják sok olimpiai versenyszám bajnokának teljesítményét.

A NOB elnöke igen leegyszerűsítette az indokot, mely szerint az F1 sosem lesz olimpiai versenyszám. A dolog ennél sokkal összetettebb, és az egyik legfőbb indok a pénz. 

Sok ország, melyek potenciális olimpiarendezők, rendelkeznek F1-es futamok rendezésére alkalmas pályával, ám sok jelentkező nem, ami azt gondolhatnánk, hogy eleve kizárná ezen országokat olimpia rendezésének lehetőségből. A probléma azonban nem ez, mert ez áthidalható lehetne azzal, hogy egy másik országban tartanák meg a futamot. 
Az 1956-os Melbourne-i Olimpia lovas versenyszámait például Svédországban tartották, mivel Ausztrália szigorú karantén szabályai nem engedték meg, hogy a versenylovak a szigetország földjére lépjenek. Ez tehát nem akadályozná az F1 olimpiai részvételét, nem kellene hatalmas beruházással versenypályákat építeni. A pénz szerepe ebben az esetben máshol keresendő. 

A száguldó cirkusz versenynaptárába négyévenként kényelmesen elférne egy olyan helyszín beütemezése, ami az olimpiai játékokhoz kötődik, így a sport logisztikai feladatait is lehetne úgy ütemezni, hogy az ne jelentsen különösebben nagy többletköltséget az F1 és a csapatok számára. Így ez sem lenne különösebben nagy akadály a világjátékokon való részvétel tekintetében. Vagy talán mégis?

Az mindenki számára ismert tény, hogy az F1 a világ legdrágább sportja, és mint olyan, igen szoros költségvetés alapján működik. Az istállók az általános költségeik mellett (melybe bele tartoznak a fejlesztések költségei, a tesztek, és számtalan egyéb, az autó építésétől a gyárak fenntartásáig minden olyan költség, ami kiszolgálja a csapatokat) rengeteget költenek a versenyeken való részvételre, az utazástól a szálláson keresztül a személyzet béréig minden, a versenyzés optimális feltételeit biztosító dolgokra. 

Az alakulatok bevételei egyrészt a központi újraelosztásból származnak eredmény arányosan, másrészt minden alakulatnak vannak egyéb, saját bevételei, melyeket a szponzorok fizetnek. Ezek a támogatók azonban a pénzükért komoly elvárásokat is támasztanak mind a Formula-1, mind pedig a csapatok felé. Ezt leegyszerűsítve úgy hívják évtizedek óta, hogy reklám. 
Az istállók kasszájába komoly összegek kerülnek abból, hogy a pilóták ruházatán, az autó szárnyain, oldalán feliratok jelennek meg, és ezekett a nézők a televízión keresztül láthatják. A közvetítések reklámjai szintén óriási bevételt jelentenek az F1-nek, és ezen keresztül a csapatoknak. Ezekből a bevételekből tudják finanszírozni a versenyzéshez szükséges összeg jelentős részét, ezek a támogatások a száguldó cirkusz mozgatórugói. 
A száguldó cirkusz a sport mellet egy több milliárdos üzlet, és az F1 rajongók jelentős része tisztába van ezzel, és a sport mérhetetlen költségeivel, így számukra ez természetes.

Az Olimpia szellemiségével azonban teljesen ellentétes a reklámok ilyen mértékű jelenléte a sportban. Ez rossz irányba vihetné el az olimpiai mozgalom eszméjét, hiszen a Formula-1 példát szolgáltatna más sportágaknak is arra, hogy minél nagyobb reklámbevételre legyen igényük, függetlenül attól, hogy a költségek a töredékét sem érik el az F1 költségeinek. 
Ez pedig nem lehet a NOB célja, hiszen az üzlet ilyen mértékű jelenléte az olimpiai sportokban a nemes eszmét tenné tönkre, és bár jelenleg is vannak nagyon magas keresetű profi sportolók, akik az olimpián is bizonyítják tehetségüket, ez mégsem jelenti azt, hogy maga az egész sportág vált volna szigorú üzleti mechanizmussá. (Értsd: Amíg a fociban egyszerre van jelen a Real Madrid, mint dúsgazdag csapat és a Sülysápi FC, addig F1 csak egyetlen egy létezik)
A száguldó cirkusz távolmaradásának oka az olimpiáktól minden bizonnyal jelentős részben ennek köszönhető.

 

 

 

 


SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...