Lewis Hamilton Rajongói Oldal______________* ALL about Lewis HAMILTON *
 
 

NAVIGÁCIÓ

>> FŐOLDAL
>> HÍREK
Információk a száguldó cirkusz világából
>>
KAPCSOLAT

Vendégkönyv, Vitafórum, Levelezés

Szerkesztő: Márti [20]

Nyitás: 2010. december 1.
Téma: Lewis Hamilton, Mercedes és Forma-1
Design: Mindig saját készítésű
Kategória: Autó-motor
Kapcsolatok:
@ |www|www
Hírforrások:

#1 ; #2 ; #3 ; #4 ; #5 ; #6 ; #7 ; #8 ; #9 ; #10 ; #11

 

Felhívom mindenki figyelmét, hogy ez csak egy rajongói oldal. Lewis és a lap között semmiféle kapcsolat nincs. 

 

LEWIS

Stevenage, Hertfordshire, Nagy-Britannia, 1985. január 7.-én született.A Formula 1 első színesbőrű versenyzője és világbajnoka. Miután számos gokart-bajnokságot megnyert, Hamilton szerződést kötött a McLaren-Mercedes-szel 12 éves korában. Ez felbecsülhetetlen értékű támogatást jelentett versenyzői karrierjében. Pályafutása során a brit Formula Renault-ban is versenyzett, és európai gokart bajnok lett 2000-ben. A Formula-1-ben eltöltött első évében, 2007-ben remekül teljesített, és a világbajnokság 2. helyét szerezte meg, 1 ponttal lemaradva Kimi Räikkönen mögött. 2008-ban pedig megszerezte pályafutása első világbajnoki címét amivel a sportág legfiatalabb bajnoka lett. De ezt 2010-ben elvette tőle Vettel. 

* pályafutása
* karrier összefoglaló
* barátnője
* rekordjai
* legjobb pilótabarátja
* kedvenc pályája
* kedvenc  pilótája

* " 25. születésnapodra "
* Lewis Hamilton: My Story
* 2010-es előzések
* sajátos sisakja
* érkedességek
* családja
* interjúk

 
 

ELITE STARS

http://rogerfederer.lapunk.hu/
   

 Jelentkezz bátran, hely van bőven ;)

* Forma-1 * MAPP * Matt Lanter * Jodi *
*
Kristen
*

EXTRÁK
A galériában több, mint 1000 kép közül válogathatsz kedvedre. Sőt ha ez még neked nem elég, lehetőgédes van visszanézni számos futam összefoglalóját és reklámokat, amikben Lewis szerepelt! Ha egy jót szeretnél nevetni, akkor Palik aranyköpéseit kötelező elolvasnod! Jó szórakozást!

 

VETÉLYTÁRSAK

Információkat szeretnél megtudni a többi pilótával kapcsolatban? Nos, itt lehetőséged nyílik rá, hiszen rengeteg információ áll rendelkezésedre. Minden pilóta lakhelyét ismertetem veled, és egy kis magánélettel is szolgálhatok. Vannak itt furcsa nyilatkozatok is és humoros becenevek is! Csemegézz! :)


VERSENYGÉP
Betekintést nyerhetsz egy formula-1-es autó felépítésébe és elolvashatod, hogyan is készülnek ezek a gépek. Az autóhoz járó összes tartozékot tanulmányozhatod. A turbó motorokat is bemutatom nektek. És persze felöltöztetjük a pilótákat is. Íme:
ÍGY  ELSŐ LESZEL

A versenyzők jó eredménye érdekében számos nélkülözhetetlen, és számunkra érthetetlen dolgokkal kell rendelkeznie egy csapatnak. A következőkben olvashatsz az első helyhez szükséges felszereléseket, statisztikákat.

 

Log in-out *
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Hogyan készül egy f1es versenygép?
Amikor a Toyota TF109-es versenygépe néhány napja először pályára gurult, egy lenyűgözően hosszú és összetett munka ért a végére. A csapat mérnökeinek egy teljesen új irányvonalat kellett megtalálniuk, hiszen az új szabályoknak köszönhetően nem volt lehetőség a 2007-es és 2008-as idényben használt konstrukciók továbbfejlesztésére.

A TF109-es versenygép fejlesztése valójában már 2007. októberében megkezdődött, amikor is a 2009. évre vonatkozó radikális szabályváltoztatásokat megerősítette a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA). Ez tehát azt jelenti, hogy a kölni székhelyű gárda tulajdonképpen már akkor elkezdett dolgozni az idei konstrukción, amikor még a tavalyi évre szánt versenyautó (TF108) sem volt készen.

"Amikor ilyen radikális szabályváltozások mennek végbe, nagyon kevés dolgot tudunk felhasználni a korábbi autóból, hiszen a következő teljes egészében más lesz" - magyarázza Pascal Vasselon, a Toyota Formula-1-es projektjének technikai vezetője.

"Az első feladat teljesen világos: meg kell állapítani, hogy az új szabályok betartásával mire van lehetőségünk. Aztán a mérnökeink felvázolják, hogy a szabályok adta kereteken belül milyen követelményeket lehet az autóval szemben támasztani. Egy új autót először a gumikban és az aerodinamikában rejlő potenciál szempontjából vizsgálunk meg. Aztán jöhet a második fázis, amikor már tisztában vagyunk azzal, hogy az említett két tartományban mit szeretnénk megvalósítani. Ekkor már lehetőségünk van arra, hogy elkezdjük tervezni a felfüggesztést, a váltót, valamint a monocoque-ot.

Az első tervekben pontosan meg kell határozni az autó alapvető tulajdonságait, különösen annak tengelytávját. Ez után a monocoque-terv véglegesítése következik, hiszen az autó gyakorlatilag minden egyes eleme e köré épül. Pontos képet kell kapni a motor elhelyezkedéséről, valamint az autó tömegközéppontjának lokalizálására is óriási hangsúlyt kell fektetni.

Korábban a karosszériáért és a motorokért felelős tervezőcsapat rendkívül szoros együttműködésben dolgozott, s gondoskodni kellett arról, hogy minél korábban összeegyeztethessék a két területet, hiszen a különböző hibák korrigálása nagyon időigényes folyamat. Manapság erre már nincs olyan nagy szükség, mivel a motorbefagyasztás következtében csupán apróbb módosítások hajthatók végre az erőforrásokon - tehát gyakorlatilag egy meglévő motor köré kell építeni az új versenyautót.

Miután a monocoque tervezése befejeződött, a mérnököknek alaposan át kell tanulmányozniuk a mechanikai -és aerodinamikai elvárásokat, hogy a szabályok nyújtotta kereteken belül a lehető legjobb teljesítményt tudják kisajtolni a versenyautóból.

"A monocoque tervrajza már hónapokkal az első pályára gördülést megelőzően rögzítve van, így lehetőségünk van arra, hogy folyamatosan fejlesszünk az aerodinamikai területeken " - mondja az aerodinamikai részleg vezetője, Mark Gillan.

A Panasonic Toyota Racing a CFD technológiával (számítógépes folyadékdinamika) és a szélcsatornában elvégzett tesztekkel próbálja összhangba hozni a fejlesztéseket, s így van lehetőségük átfogó képet kapni az autó relatív tulajdonságairól, mielőtt az a valóságban is a pályára gördülne.

A fejlesztések minden mérnöktől és csapattagtól megkövetelik, hogy teljes odafigyeléssel végezzék munkájukat, valamint szinte kötelezően meg kell vitatni minden felmerülő kérdést, mert a legkisebb hiba is végzetes lehet az eredmények szempontjából.

"Az aerodinamikáért felelős osztály és a karosszériát tervező mérnökök szinte napi kapcsolatban állnak egymással. Fontos megvitatni a legutolsó tesztek eredményeit, valamint választ kell kapni minden egyes felmerülő kérdésre."

Ez az eljárás - noha rendkívül hosszúra nyúlhat - az eredmények és a teljesítmény

tekintetében mindenképpen kifizetődő. Minél többet foglalkoznak az adott kérdéssel, annál inkább tovább tudják feszegetni a határokat. Mint arról már fentebb szó esett, a TF109-es fejlesztése már nagyon régóta tart, s Pascal Vasselon szerint ez lehet a siker kulcsa.

"Amikor egy új dolgot csinálsz, az első lépések elkerülhetetlenül naggyá válnak, szóval minden nap úgy ér véget, hogy valami jelentős dolgot sikerült találnod."

Miután az autó tervezése a végső stádiumba érkezik, elkezdődhet az alkatrészek legyártása. Először természetesen a moncocoque-szerkezet formába öntésére kerül sor, s ennek legyártása nagyon időigényes feladat.

"Azok az embereink a legelfoglaltabbak, akik ezen elemeket gyártják" - mondja Malcolm Boote beszerzési igazgató.

"A legrövidebb idő, ami alatt elkészítettünk egy új monocoque-ot 34 nap volt, még 2004-ben. Hogy meg tudnánk-e csinálni most is? Valószínűleg nem, hiszen a jelenlegi monocoque sokkal komplikáltabb."

Ilyenkor már az aerodinamikai -illetve alvázosztály rendkívül szorosan együttműködik a gyártásszakértőkkel, mivel gondoskodni kell arról, hogy az új elemek a csapat rendelkezésére álljanak a soron következő teszteken. Elvégre is azon elemkről lehet a legpontosabb információkat szerezni, melyek már fent vannak az autón. A cél, hogy a téli tesztidőszakban legalább egy autóval folyamatos tesztelésre legyen lehetőség, miközben kerülnek fel rá az újabbnál újabb fejlesztések.

"A roll-outon pályára gördülő, valamint az idénynyitón lehetőséget kapó autók között óriási a különbség, szinte csak az alváz marad ugyanaz. A csomag versenyről-versenyre változik."

 

 

 

 

 


A csillagjövõ asztrológia,nagyon sok olvasmányt,ezoterikus,témákat,szoftvereket és óriási nyári akciókat ajánl, NEKED!    *****    Egy blog rólam, velem, mert szeretek ide írni. Ðzsí. *** Augusztus 25-én PlayDay, azaz játéknap sok-sok nyereménnyel! :)    *****    Tudod hol van és mit jelent a horoszkópodban a Felszálló holdcsomópont? A Chiron? A Lilith? Én megmondom.Látogass meg!    *****    Gyere és nézd meg a lovas és állatos blogom.Különbözõ érdekes történetekkel és sok friss blogbejegyzéssel.Jó nézelõdést!    *****    Ünnepi minijáték vár rád! Kattanj rá, küldd be a megoldást, és NYERJ! =)    *****    Az ASZTRO-suli mindenkit Szeretettel vár. Tanuld meg az asztrológiát a saját horoszkópod elemzésével -TELJESEN INGYEN!    *****    A csillagjövõ asztrológia portálon akció! Születési horoszkóp + 3 év elõrejelzés + Párkapcsolati elemzés 2000 Ft. katt!    *****    Szereted a humort, jó zenéket? Szeretnél ilyen mûsorban részt venni? Keress oldalamon!    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!