Lewis Hamilton Rajongói Oldal______________* ALL about Lewis HAMILTON *
 
 

NAVIGÁCIÓ

>> FŐOLDAL
>> HÍREK
Információk a száguldó cirkusz világából
>>
KAPCSOLAT

Vendégkönyv, Vitafórum, Levelezés

Szerkesztő: Márti [20]

Nyitás: 2010. december 1.
Téma: Lewis Hamilton, Mercedes és Forma-1
Design: Mindig saját készítésű
Kategória: Autó-motor
Kapcsolatok:
@ |www|www
Hírforrások:

#1 ; #2 ; #3 ; #4 ; #5 ; #6 ; #7 ; #8 ; #9 ; #10 ; #11

 

Felhívom mindenki figyelmét, hogy ez csak egy rajongói oldal. Lewis és a lap között semmiféle kapcsolat nincs. 

 

LEWIS

Stevenage, Hertfordshire, Nagy-Britannia, 1985. január 7.-én született.A Formula 1 első színesbőrű versenyzője és világbajnoka. Miután számos gokart-bajnokságot megnyert, Hamilton szerződést kötött a McLaren-Mercedes-szel 12 éves korában. Ez felbecsülhetetlen értékű támogatást jelentett versenyzői karrierjében. Pályafutása során a brit Formula Renault-ban is versenyzett, és európai gokart bajnok lett 2000-ben. A Formula-1-ben eltöltött első évében, 2007-ben remekül teljesített, és a világbajnokság 2. helyét szerezte meg, 1 ponttal lemaradva Kimi Räikkönen mögött. 2008-ban pedig megszerezte pályafutása első világbajnoki címét amivel a sportág legfiatalabb bajnoka lett. De ezt 2010-ben elvette tőle Vettel. 

* pályafutása
* karrier összefoglaló
* barátnője
* rekordjai
* legjobb pilótabarátja
* kedvenc pályája
* kedvenc  pilótája

* " 25. születésnapodra "
* Lewis Hamilton: My Story
* 2010-es előzések
* sajátos sisakja
* érkedességek
* családja
* interjúk

 
 

ELITE STARS

http://rogerfederer.lapunk.hu/
   

 Jelentkezz bátran, hely van bőven ;)

* Forma-1 * MAPP * Matt Lanter * Jodi *
*
Kristen
*

EXTRÁK
A galériában több, mint 1000 kép közül válogathatsz kedvedre. Sőt ha ez még neked nem elég, lehetőgédes van visszanézni számos futam összefoglalóját és reklámokat, amikben Lewis szerepelt! Ha egy jót szeretnél nevetni, akkor Palik aranyköpéseit kötelező elolvasnod! Jó szórakozást!

 

VETÉLYTÁRSAK

Információkat szeretnél megtudni a többi pilótával kapcsolatban? Nos, itt lehetőséged nyílik rá, hiszen rengeteg információ áll rendelkezésedre. Minden pilóta lakhelyét ismertetem veled, és egy kis magánélettel is szolgálhatok. Vannak itt furcsa nyilatkozatok is és humoros becenevek is! Csemegézz! :)


VERSENYGÉP
Betekintést nyerhetsz egy formula-1-es autó felépítésébe és elolvashatod, hogyan is készülnek ezek a gépek. Az autóhoz járó összes tartozékot tanulmányozhatod. A turbó motorokat is bemutatom nektek. És persze felöltöztetjük a pilótákat is. Íme:
ÍGY  ELSŐ LESZEL

A versenyzők jó eredménye érdekében számos nélkülözhetetlen, és számunkra érthetetlen dolgokkal kell rendelkeznie egy csapatnak. A következőkben olvashatsz az első helyhez szükséges felszereléseket, statisztikákat.

 

Log in-out *
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Száguldó képek

A Formula 1 pár éve a digitális televíziózás egy teljesen új korszakába lépett. A Bernie Ecclestone által irányított FOCA, amely felügyeli a sport televíziós közvetítések jogait, több tízmillió angol fontot költött, hogy megvegye és továbbfejlessze a szükséges technikai felszereléseket.
Azok, akik előfizetnek az F1 digitális közvetítésére, választhatnak, hogy milyen szemszögből, a pálya melyik kanyarjából akarják nyomonkövetni az eseményeket. Azt is megtehetik, hogy egy-egy boxkiállásra koncentráljanak, vagy az egyre növekvő számú fedélzeti kameráknak köszönhetően, a száguldást kedvenc pilótájuk szemszögéből élvezzék végig. Ezek a kamerák tökéletes élményt nyújtanak, mintha a pilóták mellett másodpilóták lennénk a versenygépben. Már évtizedek teltek el azóta, hogy először szereltek fel kamerákat az autókra, ez akkor még csak bemutató volt. Ebben az időben a kamerákat a pilótafülkére helyezték el. Ez bizony elég kezdetleges megoldás volt, de a versenyt közvetítő TV-társaságok számára jó ötletnek bizonyult. Ők egyre több pénzt fizettek a kissebb és könnyebb kamerák kifejlesztéséért, amelyek használata is egyszerű volt.
A motorsportok néhány vállfajánál hamar általánossá váltak a kamerák, ott ahol a méret és tartósság nem volt annyira fontos, mint a Formula 1-ben. A túraautóknál például a kamerát a jármű belsejébe szerelték fel a tető alá, ami ezáltal védve volt a széltől, esőtől, és turbulenciától. A problémát éveken át az jelentette, hogy miképpen lehetne a kamerákat az autóra rögzíteni, és elég stabilan tartani, úgy hogy abból élvezhető képet kapjunk.

A korai próbálkozások idején a nézőknek be kellett érniük különleges, de rövid tartó képekkel azelőtt, hogy a kamerák az interferenciának köszönhetően összetörtek, vagy annyira vibráltak, hogy a nézők tengeribetegséget kaptak a látványtól.Voltak sokkoló percek is, amikor például az ausztrál monszunesőben élőben láthattuk Ayrton Senna-t nekimenni Martin Brundle kocsijának. Az információéhség azonban mindent elsöpört. Az ötlet megvolt, a kérdés már csak az hogy miképp valósítható meg.A technológia fejlődésével a fedélzeti kamera megszokott tartozéka lett a Formula 1-es közvetítéseknek. A nézők benne ülnek az autókban, és a legveszélyesebb előzési maővereket is a pilóta szemszögéből kísérhetik végig. Ami egykor technikai csodának számított, az mára megszokottá, és elfogadottá vált. A kamerákat üvegszálas dobozba rejtik, majd ezt a karosszériába öntik, így képeznek aerodinamikailag is megfelelő szárnyprofilt.A mezőny összes autója fel van szerelve legalább egy fedélzeti kamerával, de persze vannak olyanok, amelyek kettő vagy kivételes esetben három kamerát hordoznak. Ezeket húsz különböző helyen helyezhetik el az autón, a pilóta feje feletti leginkább látható résztől kezdve, egészen az első szárny széléig ahonnan az autó oldaláról láthatunk képeket. Más beállításokban az autó hátulját láthatjuk, míg az egyik legkedveltebb az a kameraállás amelyik a pilótát mutatja, annak is a fej, és kézmozgását a verseny közben. Emlékezetesek Schumacher, és Alonso ökölrázásai, vagy Coulthard félre nem érthető kézjelei Bernoldi felé Monacó-ban.

A képeket közvetlenül a pálya fölött cirkáló helikopternek sugározzák. Innen kerülnek tovább a közvetítő studióba, amelyet csak Bakersville-nek hívnak, Eddy Baker, a FOCA kedvelt televíziós menedzsere tiszteletére.
A mai kamerák nagyon érzékeny műszerek, amelyeket a FOCA elvárásainak megfelelően terveztek, hogy a száguldó cirkusz különleges kívánalmainak eleget tegyenek. A költség kameránként hozzávetőleg 15 000 dollár, amely tükrözi a technikai haladás mértékét. Teháta az autósport királykategóriájában a televíziós képek sem olcsók.A kezdeti fedélzeti kamerák nagyon ormótlanok voltak. Olyan alkatrészekből tákolták őket össze, amelyek nem igazán voltak alkalmasak erre a feladatra. A közvetítőegység külön állt a fő résztől, ezért nagyok, és nehezen irányíthatóak voltak. A mai compakt kamerák szinte minden rendezői kívánságnak meg tudnak felelni. Élethűek a színek, sokkal jobban fókuszált a kép, a burkolat most sokkal robusztusabb, és ez csökkenti a vibrációt, amely tönkretette a régebbi modelleket. Kezdetben állandó fejfájást okozó probléma volt, hogy a sugárzott képek állandóan maszatosak voltak, most viszont egy egyszerű film letörli a koszt a lencsékről.

Nem igazi a verseny élvezete, ha a néző a száguldás közben nem hallhatja a motorok semmi mással össze nem téveszthető hangját. Hamar megjelentek az eredeti hangok is. Az összes kamerát speciális mikrofon kíséri, amely továbbítja a fékezéskor, a kigyorsításkor, és a sebességváltáskor fellépő hangokat. A mindössze tíz évvel ezelőtti egyszerű közvetítéshez képest a technológia hihetetlen szintre fejlődött, ami ma is tart, sőt a számítógépes háttér következtében egyre gyorsul.


 

 

 

 


A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.