Hírek : Az FIA Koreában is kitart az egyetlen DRS zóna mellett |
Az FIA Koreában is kitart az egyetlen DRS zóna mellett
2011.10.11. 20:23
Három kivétellel eddig minden pályán egyetlen szakaszon lehetett használni az állítható hátsó szárnyat a versenyen, s az FIA ezúttal is ragaszkodik ehhez a trendhez. A rendszer sikeressége pályától függően rendkívül eltérő volt eddig, Japánban például sokan még ezzel együtt is nehéznek találták az előzést a célegyenesben, Koreában viszont változhat a helyzet, hiszen a versenynaptár egyik leghosszabb egyenesén helyezik majd el a zónát. A több mint egy kilométeres padlógázos szakasz a 2-es és a 3-as kanyar között húzódik, de csak nagyjából az út egyharmadának megtétele után lehet majd aktiválni az előzést segítő eszközt. Az egyenes végi éles jobbos kanyart csak második fokozatban veszik be a versenyzők, ez a pont már tavaly is megfelelő hely volt egymás kifékezésére. A gyors 2-es kanyar előtt fogják mérni, hogy a két versenyző közötti különbség kisebb-e egy másodpercnél, amely jogot ad a hátul lévőnek a rendszer használatára.
|