Lewis Hamilton Rajongói Oldal______________* ALL about Lewis HAMILTON *
 
 

NAVIGÁCIÓ

>> FŐOLDAL
>> HÍREK
Információk a száguldó cirkusz világából
>>
KAPCSOLAT

Vendégkönyv, Vitafórum, Levelezés

Szerkesztő: Márti [20]

Nyitás: 2010. december 1.
Téma: Lewis Hamilton, Mercedes és Forma-1
Design: Mindig saját készítésű
Kategória: Autó-motor
Kapcsolatok:
@ |www|www
Hírforrások:

#1 ; #2 ; #3 ; #4 ; #5 ; #6 ; #7 ; #8 ; #9 ; #10 ; #11

 

Felhívom mindenki figyelmét, hogy ez csak egy rajongói oldal. Lewis és a lap között semmiféle kapcsolat nincs. 

 

LEWIS

Stevenage, Hertfordshire, Nagy-Britannia, 1985. január 7.-én született.A Formula 1 első színesbőrű versenyzője és világbajnoka. Miután számos gokart-bajnokságot megnyert, Hamilton szerződést kötött a McLaren-Mercedes-szel 12 éves korában. Ez felbecsülhetetlen értékű támogatást jelentett versenyzői karrierjében. Pályafutása során a brit Formula Renault-ban is versenyzett, és európai gokart bajnok lett 2000-ben. A Formula-1-ben eltöltött első évében, 2007-ben remekül teljesített, és a világbajnokság 2. helyét szerezte meg, 1 ponttal lemaradva Kimi Räikkönen mögött. 2008-ban pedig megszerezte pályafutása első világbajnoki címét amivel a sportág legfiatalabb bajnoka lett. De ezt 2010-ben elvette tőle Vettel. 

* pályafutása
* karrier összefoglaló
* barátnője
* rekordjai
* legjobb pilótabarátja
* kedvenc pályája
* kedvenc  pilótája

* " 25. születésnapodra "
* Lewis Hamilton: My Story
* 2010-es előzések
* sajátos sisakja
* érkedességek
* családja
* interjúk

 
 

ELITE STARS

http://rogerfederer.lapunk.hu/
   

 Jelentkezz bátran, hely van bőven ;)

* Forma-1 * MAPP * Matt Lanter * Jodi *
*
Kristen
*

EXTRÁK
A galériában több, mint 1000 kép közül válogathatsz kedvedre. Sőt ha ez még neked nem elég, lehetőgédes van visszanézni számos futam összefoglalóját és reklámokat, amikben Lewis szerepelt! Ha egy jót szeretnél nevetni, akkor Palik aranyköpéseit kötelező elolvasnod! Jó szórakozást!

 

VETÉLYTÁRSAK

Információkat szeretnél megtudni a többi pilótával kapcsolatban? Nos, itt lehetőséged nyílik rá, hiszen rengeteg információ áll rendelkezésedre. Minden pilóta lakhelyét ismertetem veled, és egy kis magánélettel is szolgálhatok. Vannak itt furcsa nyilatkozatok is és humoros becenevek is! Csemegézz! :)


VERSENYGÉP
Betekintést nyerhetsz egy formula-1-es autó felépítésébe és elolvashatod, hogyan is készülnek ezek a gépek. Az autóhoz járó összes tartozékot tanulmányozhatod. A turbó motorokat is bemutatom nektek. És persze felöltöztetjük a pilótákat is. Íme:
ÍGY  ELSŐ LESZEL

A versenyzők jó eredménye érdekében számos nélkülözhetetlen, és számunkra érthetetlen dolgokkal kell rendelkeznie egy csapatnak. A következőkben olvashatsz az első helyhez szükséges felszereléseket, statisztikákat.

 

Log in-out *
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Hírek
Hírek : A versenyzők szombati nyilatkozatai Valenciából

A versenyzők szombati nyilatkozatai Valenciából

  2011.06.25. 20:45


Red Bull

Sebastian Vettel: (De: 1., Q: 1.) "Sokat beszéltek a nagydíj előtt a szabályváltozásokról, és sokat is fognak még a következő viadal előtt. Úgy vélem, mindenki veszíteni fog miatta valamelyest, és nem értek egyet azzal, hogy mi többet fogunk. Összességében nagyon szép napot zártunk, jó, hogy a miénk az első rajtsor, de a holnapi verseny hosszú lesz. Itt mindig kemény menetre van kilátás. A pálya nehéz, rengeteg kanyar van rajta. Azt hiszem, 25 darab van belőlük egy körben, és kemény dió mindegyiket helyesen bevenni, és tökéletes köridőt futni. Szerintem az első köröm egész jól sikerült, elégedett voltam vele, és nyilván Mark is a második fordulójával. Szép az eredmény, jó helyről indulunk holnap. Meglátjuk, mire leszünk képesek."

Mark Webber: (De: 4., Q: 2.) "Egész jó kört raktam össze. Olyan sok kanyar van itt, hogy bár az összes körben tökéletesen szeretnénk keresztülmenni rajtuk, ez nem lehetséges, és akkor kell jól bevenni őket, amikor számít. Nem volt sima az időmérőm felvezetése, a srácok szépen dolgoztak, hogy megoldjanak mindent. Tudtam, hogy többet várhatok az utolsó körömtől, csak mindent helyesen kellett csinálnom. Így sem volt azonban könnyű, mindenesetre jól sikerült a kör, az utolsó szektorban gyorsultam valamelyest. Seb a pálya első két harmadán volt erős, de végül is a pletykák ellenére szép napot zárt a csapat. Természetesen ma nem osztanak pontokat, ezért a holnapot várjuk."

McLaren

Lewis Hamilton: (De: 7., Q : 3.) "Izgatottá tesz, hogy harcolhatunk: ebből a pozícióból nyerhetünk is. Természetesen szükségünk lesz egy kis szerencsére is a taktikánkban és a kiállásoknál, de a srácok nagyszerű formában vannak. Szerencsésnek kell lennünk, mindent a lehető legjobban kell csinálni ahhoz, hogy megelőzzük a Red Bullt, és remélhetőleg ez is fog történni holnap. Egy kicsit jobban próbáltam erőltetni az utolsó körömet, de nagyon szűk a határ aközött, hogy túlfeszítjük a húrt, vagy pont jól csináljuk. Sajnos blokkoltam a kerekeket az első kanyarban, így időt veszítettem és kiálltam. A csapat, mint mindig, kiváló munkát végzett. A srácok a gyárban megfeszített tempóban dolgoztak, hogy az újítások az autóra kerülhessenek. Mindent beleadtak, a határon voltak, de végül elkészültek, ezért nagyon hálás vagyok nekik. A versenytempónk elég jó volt az elmúlt három futamon és holnap is gyorsak lehetünk, szóval szorítunk."

Jenson Button: (De: 5., Q: 6.) "Egy kicsit csalódott vagyok a 6. hely miatt, mert elég jónak éreztem az autót a Q2-ben, ahol nem kellett túlerőltetnem. Nem értem ez miért változott meg a Q3-ra. Kicsit túlkormányzott volt az autó, és nem volt meg a kellő hátsó tapadása sem a lassú kanyarokból kijövet, különösen az első két szektorban. Erre nem igazán számítottam. A délelőtti szabadedzésen nagyon jónak tűnt az autó. Talán a melegtől megváltozott az autó balansza a délelőttihez képest a magas pályahőmérséklet miatt. De biztos vagyok benne, hogy tudunk holnapra változtatni a guminyomáson és a balanszon, így még lehet egy jó versenyünk."

Ferrari

Fernando Alonso: (De: 2., Q: 4.) "Nem hinném, hogy csalódottnak kellene lennünk, mert habár a csapaton kívül álló személyek nagy várakozásokat támasztottak felénk, mi, az istállón belül tisztában voltunk a helyzettel. Az volt a célunk, hogy a McLarennel harcoljunk, és pontosan ezt tettük. Talán reménykedhettünk volna abban, hogy mindkettőt megelőzzük, ehelyett a két versenyző között állunk. Nem számítottam rá, hogy ez az apró szabályváltozás módosítani fogja a sorrendet, és így is lett: Eddig is a Red Bull volt a favorit, és az is maradt. Meglátjuk, hátha Silverstone-ban történni fog valami, mert ott jelentősebb változások jönnek, de észben kell tartanunk, hogy majdnem mindenki veszíteni fog a teljesítményből. A Q3-ban a második menetben mindent beleadtam, hogy javítani tudjak, de amint láttam, hogy az időm rosszabb, mint az előző volt, inkább visszajöttem a boxba, a lehető legtöbbet megspórolva az opciós gumikból. Arra számítok, hogy holnap különböző stratégiákat láthatunk a kiállások miatt. A célunk a dobogó, amire jó eséllyel pályázunk. Az autó fejlesztési munkálatai jól haladnak, de az aerodinamika tekintetében jócskán le vagyunk maradva, ami időben úgy 2-3 hónapot jelent. Nem lesz egyszerű a felzárkózás, de mindent meg fogunk tenni a sikerért."

Felipe Massa: (De: 3., Q: 5.) "Nem volt könnyű időmérő, még ha a 4. és 5. helyezés nem is rossz eredmény. Talán a McLaren talált még valamit az edzés és a kvalifikáció között, a Red Bull pedig folytatta az erős szereplést, ahogy arra számítani lehetett. Az elmúlt három futamon javítottunk a versenyképességünkön, és a célunk, hogy tovább haladjunk ezen az úton. Folytatnunk kell az autó fejlesztését, különösen mert a jövő évben szabályok többnyire változatlanok maradnak, ezért most minden erőfeszítésünk hosszú távon is kifizetődhet. Az új közepes keveréken ma többet szenvedtünk, mint tegnap: talán mert a jobban felgumizódott pálya és a magasabb hőmérséklet nem a mi ízlésünknek kedvezett. Érdekes lesz figyelni, milyen stratégiák lesznek a versenyen. Nem hinném, hogy az egyetlen kiállás most lehetséges lesz, mint ahogy azt tavaly láthattuk."

Mercedes

Nico Rosberg: (De: 6., Q: 7.) "Tegnap eléggé elfoglaltak voltunk a beállítások változtatgatásával, de a csapat szép munkát végzett mára az autó hangolásával, így elégedett vagyok. Nem egyszerű a pályán lenni ezen a hétvégén, és vigyáznunk kell a hátsó gumik túlmelegedése miatt is - ez egy olyan dolog, amire holnap is nagy figyelmet kell szentelni. Meg tudtam spórolni egy szett lágy gumit azáltal, hogy a Q2-ben először használtakkal léptem pályára, ez pedig sokat jelenthet a versenyen, ahol a célunk, hogy szerezzünk néhány szép pontot. Már nagyon várom."

Michael Schumacher: (De: 8., Q: 8.) "Rendben volt a mai időmérős teljesítményünk, leginkább átlagosnak mondanám. Talán egy helyet még javíthattam volna, de az utolsó előtti lassú kanyarba túl agresszíven érkeztem, túlkormányzottá vált az autó, és egy pillanatra el kellett vennem a gázt, ami egy pozícióba került Nicóval szemben. Ám mindet összevetve ott végeztünk, ahova vártuk magunkat. Optimista lenne abban bízni, hogy holnap támadhatjuk az előttünk állókat, mert szerintem a rajthelyünk nagyon jól tükrözi, hol is állunk jelenleg a mezőnyben. Várjuk meg, hogyan alakul a verseny, és hogy mit hozhatunk ki belőle."

Renault

Nick Heidfeld: (De: 10., Q: 9.) "A harmadik edzésen még próbáltunk kisebb változtatásokat végezni a beállításon, ami a tervek szerint haladt. Az időmérőn a Q1 nem úgy ment, ahogy szerettem volna, mert csak egy kört akartam futni, hogy spóroljak a gumikkal. Sajnos egy kis forgalomba ütköztem a gyors körömön, ami némileg lelassított, így folytatnom kellett, hogy tovább javítsak az időmön. A Q2 rendben volt, de tudtuk, hogy javítanunk kell, ha tovább akarunk jutni, így még egyszer kimentem új lágyakon, ami skeresnek bizonyult, hiszen kilencedikként becsúsztam a legjobb tíz közé. Majd amikor kimentem a Q3-ban, észrevettük, hogy Sutil egyetlen kört sem akar teljesíteni, ezért azonnal vissza is jöttem, mert az előttünk állók idejei jelentősen gyorsabbak voltak. Természetesen, amikor az autóban ülsz és behívnak, legszívesebben kint maradnál. Azonban ez volt a megfelelő döntés, mert így takarékoskodtunk a gumikkal. Előrébb szeretnénk jutni a 9. és a 11. helyekről, de reálisan nézve a mai tempónk megmutatta, hogy hol állunk. Ám így is erős versenyre számítok."

Vitalij Petrov: (De: 9., Q: 11.) "A köztem és a 10. helyezett közötti különbség nagyon kicsi volt, de hát ilyen a versenyzés - néha más autók gyorsabbak nálad, azonban holnapi nap már egy másik történet lesz. Nem voltak különösebb problémáink a sebességhiányt leszámítva, de a versenyen mindent bele fogunk adni. Ez a futam elég hosszú, és nem is lesz könnyű a hőség miatt. Kielemezzük az adatokat, és remélem jobban fogunk teljesíteni a friss gumikon. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg előzés lesz, és sok fog azon múlni, hogy ki tud jobban vigyázni a hátsó gumikra. Itt a kopás nem olyan rossz, tehát nem fogunk egy Barcelonához hasonló versenyt látni, így magabiztos vagyok, hogy jelentősen előreléphetünk, és szerzünk egy jó eredményt."

Force India

Adrian Sutil: (De: 11., Q: 10.) "Az autó egész hétvégén kiválóan ment, éreztem, hogy jó esélyünk van a Q3-ba jutásra. Ugyanakkor tudtam, hogy megfelelően kell összerakni a kört, és azért nagyszerű ez az eredmény, mert mindent kihoztam az autóból. Nem hajtottunk pályára a Q3-ban, mert jobbnak véltük megspórolni egy szett lágy gumit a futamra. A Q2-ben láttuk, hogy (Nick) Heidfeld három tizeddel jobb nálunk, nehéz lett volna javítani a 10. pozíción. Ez jó rajthely, de a verseny a lényeg. Remélem, pontokra váltjuk a rajthelyünket."

Paul di Resta: (De: 13., Q: 12.) "A szabadedzéseken engem sújtott problémák után tudtam, hogy rátalálok a helyes ösvényre ma, noha csupán három mért kört futottam tegnap. A tőlünk telhető legjobbra törekedtünk délelőtt, hogy gyorssá tegyük az autót az időmérőre. Az utolsó Q2-es körömben a határon táncoltam, hibáztam egy kicsit, a 17-es kanyarnál elrontottam a leváltást, és szélesen fordultam. Ezért odalett a kör elején kicsikart előnyöm. Így a 12. helyről rajtolhatok, ami nem rossz a hétvégén történteket figyelembe véve. Bizakodó maradok, úgy gondolom, a pontokért szállhatunk harcba. Az egyetlen ismeretlen tényező, hogy nem köröztem még sok benzinnel itt, és nehéz megállapítani az aerobalanszot, illetve, hogy miképp vigyázzunk a gumikra. Igyekszünk tudásunk legjavát adni."

Williams

Rubens Barrichello: (De: 16., Q : 13.) "Ma a Q3-ban kellett volna végeznünk. Az a célom a versenyen, hogy a legjobb formámat hozzam és jól érezzem magam. Csak egy kicsit vagyunk lemaradva a pontszerző helyekről, és ezen a pályán van lehetőség az előzésre, úgyhogy majd meglátjuk, mit tehetünk."

Pastor Maldonado: (De: 17., Q: 15.) "Problémánk volt az autóval, de nem tudjuk, hogy pontosan mi okozhatta, a mérnökök már keresik a forrását. Kissé furcsa, mert semmilyen más gondunk nem volt a hétvégén. Erősnek érzem az autót, úgyhogy akár a Q3-ba is beférhettem volna, ha nem történik ez."

Sauber

Kamui Kobayashi: (De: 16., Q: 14.) "Elég trükkös volt a mai nap. Általánosságban fejlődött az autónk, és újra bizakodóan várom a holnapi futamot. Már megmutattuk, hogy versenykörülmények között sokkal jobban teljesítünk. Újra gumimelegítési problémáim voltak, és amint megjön a tapadás, az első abroncsok túlhevülnek. A jövőben megoldást kell találnunk erre a problémára, de holnap a pontszerzés lesz a célom, ahogyan az előző versenyeken is."

Sergio Pérez: (De: 12., Q: 16.) "Mivel a pálya hőmérséklete emelkedett, azt vártam, hogy néhány tizeddel gyorsabb leszek, de kiderült, hogy ez nem megy ilyen könnyen. Több kört tettünk meg, hogy bemelegítsük a gumikat, de ennek megvannak a hátrányai is. Azonban úgy gondolom, lehetséges lesz holnap a pontszerzés, így ez is a célom."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (De: 15., Q: 17.) "Nehéz volt számomra a Q2. Az edzés első szakaszában jó kört futottam, a 10. helyen álltam a legfőbb riválisaink előtt, így minden jónak tűnt. Majd a Q2-ben elég sokat vártunk, és éppen amikor ki akartam menni, piros zászlóval megállították az edzést, ami némileg módosította a tervünket. Végül aztán az utolsó szektorban két tizedet vesztettem, ami négy pozíciót jelentett. Csalódott vagyok, de továbbra is várakozással tekintek a versenyre, mert legalább megspóroltunk néhány garnitúra gumit, ami segíthet nekünk holnap."

Jaime Alguersuari: (De: 18., Q: 18.) "Nehéz edzésen vagyok túl, amit nem segített, hogy tegnap képtelen voltam vezetni a második edzésen. Emiatt csak kevés adatot gyűjtöttem a gumikról, ami itt döntőnek bizonyult, hiszen nagy az időbeli különbség az elsődleges és az opciós abroncsokon futott körök között. Az első körömben, ahol mindig a legjobb időt lehetne elérni, egy kis forgalomba kerültem, így az nem sikerült jól. Megpróbáltam menni még egy kört, de nagyon túlkormányzott lett az autó, mert a gumik már nem voltak a legjobb állapotukban. Kár érte, mert természetesen jobban szerettem volna teljesíteni, de legalább csak egy szett gumit használtunk el, s emiatt a versenyen jó helyzetben lehetünk ebből a szempontból."

Lotus

Heikki Kovalainen: (De: 19., Q: 19.) "Számomra ez egész jó alakítás volt. A második próbálkozásnál találtam még egy kis időt, és egyértelműen mindent kihoztam magamból és az autóból is, így még ha az előttünk állóktól való lemaradásunk nem is olyan, mint szeretnénk, akkor is kielégítő volt ilyen teljesítményt nyújtani. Az edzéseredményekből már láttuk, hogy a különbségek ilyenek lesznek, és a csapat megfeszített munkája ellenére sem tudtunk feljebb zárkózni."

Jarno Trulli: (De: 20., Q: 20.) "A mai időmérőmön a forgalom játszotta a fő szerepet. Úgy tűnt, bárhol is járok, mindig ott van valaki az ideális íven, és hogy őszinte legyek, kicsit csalódott vagyok emiatt. Jónak éreztem az autót, és a forgalom nélkül biztosra veszem, hogy jobb tempót is kihozhattam volna belőle. Annak ellenére, hogy mindannyiunknak szóltak, hogy ne lassítsunk az utolsó szektorban, néhányan így tettek, amivel sajnos nagy hatást gyakoroltak a köridőimre. Azonban innentől már minden a futamról szól, ahol szerintem ismét megmutathatjuk, hogy a sebességünk versenykörülmények között remek. Remélem, ismét jó startot foghatok, aztán meglátjuk, hogyan alakulnak tovább a dolgok."

Virgin

Timo Glock: (De: 21., Q: 21.) "Elégedett vagyok a dolgok eddigi alakulásával a hétvégén. Ma a szerelőim elképesztő munkát végeztek, így köszönettel tartozom nekik, amiért minden ilyen simán ment. Az egyetlen kis hiba, amit elkövettünk, hogy forgalomba küldtek ki a második próbálkozásomkor. (Vitalij) Petrov lezárta az utat előttem az első kanyarban, ezzel olyanok elé kerültem, akik gyors körön voltak, és el kellett engednem őket. Emiatt nem tudtam mindent kihozni a gumikból, és így a legjobb időmet a harmadik mért körömben értem el. Összességében azonban remek nap volt. (Jarno) Trullitól mindössze három tizeddel maradtam el, a gyors köröm jó volt, és remélhetőleg holnap nagyszerű versenyt vívhatunk a Lotusszal."

Jérome d'Ambrosio: (De: 23., Q: 23.) "Kicsit csalódottan zártam ezt a napot. Az időmérőig jól alakult a hétvégénk, amikor viszont valami eltört az autó hátuljában. Ám még mindig jobb most, mintha mindez holnap történne, és így legalább megmaradt az esélyünk egy jó versenyre."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (De: 22., Q: 22.) "Tegnap baj volt az autó balanszával, túlmelegedtek a hátsó gumik, és csúszkáltunk a lassú kanyarok kijáratánál, de mára sikerült előre lépni. Tudtuk, hogy nehéz időmérőre számíthatunk, főképp azért, mert a legfőbb riválisaink fejlődtek, de előre kell tekinteni. Nehéz verseny lesz, mert a hátsó gumik a forróság miatt továbbra sem működnek megfelelően, de a holnapi egy másik nap, így meglátjuk, mi lesz majd akkor. A verseny még tart, és mi harcolni fogunk az utolsó körig, ahogyan szoktunk. Meg kell próbálni a jövőben jobban megérteni az autó viselkedését, és haladni a célunk felé. Fontos lesz holnap, hogy megelőzzem Timot (Glock) a rajtnál, és életben kell tartanom a hátsó gumikat. Annak ellenére, hogy nehéz verseny elé nézünk, keményen fogunk harcolni, hogy a lehető legjobb eredménnyel örvendeztethessük meg a hazai szurkolóinkat. A montreali eredményeink után az emberek és a rajongók már hisznek bennünk, bizonyítottuk, hogy éjjel-nappal keményen dolgozunk. Elég nehéz körülményekkel kell szembenéznünk a hazai versenyünkön, de nem adjuk fel, a végsőkig küzdeni fogunk."

Narain Karthikeyan: (De: 24., Q : 23.) "Nehéz nap volt a mai. Nem sikerült pótolni a tegnapi váltóhiba miatt elvesztegetett időt. Az autónk fékezési stabilitása nem volt túl jó, emiatt egy kicsit aggódom, de más problémánk nem igazán akadt. A pálya nagyon trükkös és egyből megbüntet, ha csak egy apró hibát is vétesz, mert minden kanyar hosszú egyenesekbe torkollik, és ha nem lassítasz le eléggé, vagy csak egy kicsit is eltérsz a kanyar csúcspontjától, nem tudsz megfelelően kigyorsítani. Nincs túl sok tapadás, úgyhogy nagyon precíznek kell lenni. Jó lett volna, ha tudok még néhány kört menni, de az a legfontosabb, hogy sikerült kvalifikálni magunkat és ott leszünk a holnapi versenyen. Most vagyok itt először, tehát ez az összes tapasztalatom, de pozitívan kell hozzáállni. Nekem is, és az autónak is fejlődni kell, meglátjuk mi lesz."

Még nincs hozzászólás.
 

 

 

 


Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!