Lewis Hamilton Rajongói Oldal______________* ALL about Lewis HAMILTON *
 
 

NAVIGÁCIÓ

>> FŐOLDAL
>> HÍREK
Információk a száguldó cirkusz világából
>>
KAPCSOLAT

Vendégkönyv, Vitafórum, Levelezés

Szerkesztő: Márti [20]

Nyitás: 2010. december 1.
Téma: Lewis Hamilton, Mercedes és Forma-1
Design: Mindig saját készítésű
Kategória: Autó-motor
Kapcsolatok:
@ |www|www
Hírforrások:

#1 ; #2 ; #3 ; #4 ; #5 ; #6 ; #7 ; #8 ; #9 ; #10 ; #11

 

Felhívom mindenki figyelmét, hogy ez csak egy rajongói oldal. Lewis és a lap között semmiféle kapcsolat nincs. 

 

LEWIS

Stevenage, Hertfordshire, Nagy-Britannia, 1985. január 7.-én született.A Formula 1 első színesbőrű versenyzője és világbajnoka. Miután számos gokart-bajnokságot megnyert, Hamilton szerződést kötött a McLaren-Mercedes-szel 12 éves korában. Ez felbecsülhetetlen értékű támogatást jelentett versenyzői karrierjében. Pályafutása során a brit Formula Renault-ban is versenyzett, és európai gokart bajnok lett 2000-ben. A Formula-1-ben eltöltött első évében, 2007-ben remekül teljesített, és a világbajnokság 2. helyét szerezte meg, 1 ponttal lemaradva Kimi Räikkönen mögött. 2008-ban pedig megszerezte pályafutása első világbajnoki címét amivel a sportág legfiatalabb bajnoka lett. De ezt 2010-ben elvette tőle Vettel. 

* pályafutása
* karrier összefoglaló
* barátnője
* rekordjai
* legjobb pilótabarátja
* kedvenc pályája
* kedvenc  pilótája

* " 25. születésnapodra "
* Lewis Hamilton: My Story
* 2010-es előzések
* sajátos sisakja
* érkedességek
* családja
* interjúk

 
 

ELITE STARS

http://rogerfederer.lapunk.hu/
   

 Jelentkezz bátran, hely van bőven ;)

* Forma-1 * MAPP * Matt Lanter * Jodi *
*
Kristen
*

EXTRÁK
A galériában több, mint 1000 kép közül válogathatsz kedvedre. Sőt ha ez még neked nem elég, lehetőgédes van visszanézni számos futam összefoglalóját és reklámokat, amikben Lewis szerepelt! Ha egy jót szeretnél nevetni, akkor Palik aranyköpéseit kötelező elolvasnod! Jó szórakozást!

 

VETÉLYTÁRSAK

Információkat szeretnél megtudni a többi pilótával kapcsolatban? Nos, itt lehetőséged nyílik rá, hiszen rengeteg információ áll rendelkezésedre. Minden pilóta lakhelyét ismertetem veled, és egy kis magánélettel is szolgálhatok. Vannak itt furcsa nyilatkozatok is és humoros becenevek is! Csemegézz! :)


VERSENYGÉP
Betekintést nyerhetsz egy formula-1-es autó felépítésébe és elolvashatod, hogyan is készülnek ezek a gépek. Az autóhoz járó összes tartozékot tanulmányozhatod. A turbó motorokat is bemutatom nektek. És persze felöltöztetjük a pilótákat is. Íme:
ÍGY  ELSŐ LESZEL

A versenyzők jó eredménye érdekében számos nélkülözhetetlen, és számunkra érthetetlen dolgokkal kell rendelkeznie egy csapatnak. A következőkben olvashatsz az első helyhez szükséges felszereléseket, statisztikákat.

 

Log in-out *
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Hírek
Hírek : MIRE ADHAT VÁLASZT A 26. MAGYAR NAGYDÍJ?

MIRE ADHAT VÁLASZT A 26. MAGYAR NAGYDÍJ?

  2011.07.28. 11:10

A Red Bull 2011-es szezonja minden várakozáson felül kezdődött, a csapat dominanciája akkora volt, hogy úgy tűnt, az idei év csak róluk fog szólni. Sokáig úgy tűnt, hogy a két legfőbb rivális, a McLaren és a Ferrari csak kullog az események után, és bár a wokingi alakulatnak a szezon első harmadában is volt két sikeres futama Kinában és Kanadában, ahol mindkét pilótájuk egy-egy futamgyőzelmet aratott, ám ezek a sikerek úgy tűnt, nem rengetik meg a brit-osztrák alakulat már-már nyomasztó fölényét.


Az FIA igyekezett technikai módosításokkal szorosabbá tenni a versengést, amitől a Brit Nagydíjat követően részben visszatáncolt, ám úgy tűnik, a riválisok saját fejlesztéseikkel talán beérték az éllovast.
 
Az utolsó négy futamon mindössze egyszer tudott Sebastian Vettel nyerni, és a Nürburgringen a dobogóról is leszorult. Természetesen távol áll tőlünk, hogy ebből messzemenő következtetéseket vonjunk le, de a helyzet arra mindenképpen alkalmas, hogy némi reményt tápláljunk az irányba, hogy a hátralévő futamok már nem a Red Bull eleve elrendelt győzelmeivel telnek.
 
A Ferrari fejlesztései a Brit Nagydíjra értek be, és bár sokan azt gondolják, hogy a diffúzorok korlátozásának, és Vettel szerelőinek köszönheti győzelmét, erről azért nem lehetünk meggyőződve, és fontos megjegyeznünk, a sport sem ismeri a "mi lett volna ha" kérdést, már ami az elért eredményeket illeti.
 
A maranellóiak rossz szezonedzését már a Török Nagydíj előtt is azzal magyarázta a vezetőség, hogy a szélcsatornás teszteléseknél rossz adatok kerültek a számítógépbe, a kicsinyítés aránya nem lett helyesen meghatározva. Miután erre rájöttek, azonnal nekiláttak a hiba orvoslásának, és már helyes adatokkal a további fejlesztéseknek. Hogy jó irányba indultak el, azt a Ferrari elmúlt futamokon nyújtott teljesítménye, és eredményei is jól jelzik. Tudják ezt jól az energiaitalosok is.
 
 
A McLarennél talán kissé nehezebb a fejlődés megítélése, hiszen az év eleji teszteken úgy tűnt, hogy igen komoly a lemaradás, ám az Ausztrál Nagydíjon meglepetésre Hamilton második lett, és az autójuk egyértelműen versenyképesnek bizonyult. Ha az eltelt kilenc futamot megnézzük, a wokingi gárda teljesítménye, és eredményei kissé rapszodikusak, és ennek a hullámzásnak talán oka lehet a fejlesztés irányainak keresése, és a pilóták formaidőzítése is.
 
A Nürburgringen (az egyik autónál legalábbis) minden összejött: versenyképes autó, kiváló forma, és sokak várakozásától eltérően Hamilton megérdemelt győzelmet aratott. Ez szintén igen komoly fenyegetést jelenthet a Red Bull számára, főleg ha figyelembe vesszük, hogy Hamilton eddig négyszer versenyzett a magyar pályán, és ebből kétszer pole pozícióból indulhatott (2007, 2008) és kétszer nyerni tudott (2007, 2009).
 
A tavalyi Magyar Nagydíjon a Red Bull elképesztő tempót diktált, és az időmérőn Sebastian Vettel 1,2 másodperces fölénnyel szerezte meg a rajtelsőséget, a második legjobb időt autózó csapattárs előtt. A futamgyőzelme részben a bambaságán úszott el, miután a Safety Car mögött túlzottan nagy távolságot hagyott, ezért feltartásra hivatkozva a stewardok kirendelték egy boxutca áthajtásra. Az győzelmet végül Mark Webber szerezte meg, ami a negyedik futamgyőzelme volt 2010-ben az ausztrál pilótának.
 
A Hungaroring karakterisztikája miatt a rajtpozíció nagyon fontos tényező a verseny szempontjából. A pole felér egy kisebb győzelemmel, annak ellenére, hogy az elmúlt négy versenyen csak egyszer tudott az első helyről rajtoló pilóta nyerni.
 
Hogy a Red Bull számára mekkora a fenyegetés a rivális csapatok részéről, az többek között azon is múlik, sikerül-e idén először az időmérőn elveszíteniük a rajtelsőséget. Ez nagyon fontos kérdés, ami azt is jelentheti számukra, hogy valóban megszűnt az előnyük, és a riválisok (ha lassan is) beérték őket.
És ez talán a legnagyobb kérdés, amire a Hungaroringen választ kaphatunk, hiszen rengetegen most azt találgatják, hogy vajon az elmúlt négy futamból háromszor csak pillanatnyi megingásnak köszönhetően adták oda a győzelmet, vagy valóban megérkeztek a riválisok a nyakukra.

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 

 

 


Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!