Lewis Hamilton Rajongói Oldal______________* ALL about Lewis HAMILTON *
 
 

NAVIGÁCIÓ

>> FŐOLDAL
>> HÍREK
Információk a száguldó cirkusz világából
>>
KAPCSOLAT

Vendégkönyv, Vitafórum, Levelezés

Szerkesztő: Márti [20]

Nyitás: 2010. december 1.
Téma: Lewis Hamilton, Mercedes és Forma-1
Design: Mindig saját készítésű
Kategória: Autó-motor
Kapcsolatok:
@ |www|www
Hírforrások:

#1 ; #2 ; #3 ; #4 ; #5 ; #6 ; #7 ; #8 ; #9 ; #10 ; #11

 

Felhívom mindenki figyelmét, hogy ez csak egy rajongói oldal. Lewis és a lap között semmiféle kapcsolat nincs. 

 

LEWIS

Stevenage, Hertfordshire, Nagy-Britannia, 1985. január 7.-én született.A Formula 1 első színesbőrű versenyzője és világbajnoka. Miután számos gokart-bajnokságot megnyert, Hamilton szerződést kötött a McLaren-Mercedes-szel 12 éves korában. Ez felbecsülhetetlen értékű támogatást jelentett versenyzői karrierjében. Pályafutása során a brit Formula Renault-ban is versenyzett, és európai gokart bajnok lett 2000-ben. A Formula-1-ben eltöltött első évében, 2007-ben remekül teljesített, és a világbajnokság 2. helyét szerezte meg, 1 ponttal lemaradva Kimi Räikkönen mögött. 2008-ban pedig megszerezte pályafutása első világbajnoki címét amivel a sportág legfiatalabb bajnoka lett. De ezt 2010-ben elvette tőle Vettel. 

* pályafutása
* karrier összefoglaló
* barátnője
* rekordjai
* legjobb pilótabarátja
* kedvenc pályája
* kedvenc  pilótája

* " 25. születésnapodra "
* Lewis Hamilton: My Story
* 2010-es előzések
* sajátos sisakja
* érkedességek
* családja
* interjúk

 
 

ELITE STARS

http://rogerfederer.lapunk.hu/
   

 Jelentkezz bátran, hely van bőven ;)

* Forma-1 * MAPP * Matt Lanter * Jodi *
*
Kristen
*

EXTRÁK
A galériában több, mint 1000 kép közül válogathatsz kedvedre. Sőt ha ez még neked nem elég, lehetőgédes van visszanézni számos futam összefoglalóját és reklámokat, amikben Lewis szerepelt! Ha egy jót szeretnél nevetni, akkor Palik aranyköpéseit kötelező elolvasnod! Jó szórakozást!

 

VETÉLYTÁRSAK

Információkat szeretnél megtudni a többi pilótával kapcsolatban? Nos, itt lehetőséged nyílik rá, hiszen rengeteg információ áll rendelkezésedre. Minden pilóta lakhelyét ismertetem veled, és egy kis magánélettel is szolgálhatok. Vannak itt furcsa nyilatkozatok is és humoros becenevek is! Csemegézz! :)


VERSENYGÉP
Betekintést nyerhetsz egy formula-1-es autó felépítésébe és elolvashatod, hogyan is készülnek ezek a gépek. Az autóhoz járó összes tartozékot tanulmányozhatod. A turbó motorokat is bemutatom nektek. És persze felöltöztetjük a pilótákat is. Íme:
ÍGY  ELSŐ LESZEL

A versenyzők jó eredménye érdekében számos nélkülözhetetlen, és számunkra érthetetlen dolgokkal kell rendelkeznie egy csapatnak. A következőkben olvashatsz az első helyhez szükséges felszereléseket, statisztikákat.

 

Log in-out *
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Hírek
Hírek : Formula album - Szingapúri Nagydíj

Formula album - Szingapúri Nagydíj

  2011.09.20. 20:36

Miután a Formula-1 történelmének két klasszikus versenypályájával, Spával és Monzával erre az idényre búcsút intett Európának a száguldó cirkusz, a hétvégén a versenynaptár egyik legfiatalabb szereplője, a szingapúri utcai aszfaltcsík látja vendégül a mezőnyt. A Szingapúri Nagydíj 2008-ban debütált a szériában, és nem csupán legelső éjszakai versenyével írta be magát az F1-es történelemkönyvekbe, de az azóta már crash botrányként emlegetett Nelson Piquet incidens miatt is. 


Talán kevesen tudják, hogy az autóversenyzés nem teljesen új terep a kikötőváros életében, hiszen már a ’60-as, ’70-es években is rendeztek itt versenyeket, bár nem a Formula-1-es világbajnokság keretein belül, és nem is városi pályán, hanem egy épített ringen, aminek maradványai még ma is megvannak és a hetvenes években több nagy pilóta is versenyzett rajta, köztük például a háromszoros F1-es világbajnok, Jack Brabham. 

Szingapúr a Formula-1-ben rejlő gazdasági lehetőségeket is korán felismerte, de a száguldó cirkusz vezetői sokáig nem érezték fontosnak a Dél-Ázsiai helyszínt. A ’90-es évek elején aztán Bernie Ecclestone-nak eszébe jutott, hogy jó lenne egy futam itt Keleten. Az ötlet egy ideig parkoló pályára került, de a cigaretta konszernek szponzorációjának megszűnése, világgazdaság változásai utat nyitottak az Európán kívüli lehetőségeknek, és végül egy öt évre szóló szerződés megszületésével Szingapúr 2008-ban történelmet írt az F1 első éjszakai versenyével. 

A város szívében épült utcai aszfaltcsíkot Herman Tilke álmodta meg, a beruházás összegét nagyjából negyven millió dollárra becsülik, ami a bokszutca kialakításának, a tribünöknek és az aszfalt versenypálya szintű felújításának a költségét takarta, a pálya megvilágítása további öt millió dollárt jelentett.
Az első szingapúri futamra, már több hónappal a versenyhétvége előtt akkor volt az érdeklődés, hogy a szervezők újabb, 10.000 fős tribünt építettek. A versenyhétvége előtti két héttel már a jegyek 99 százalékát értékesítették, és az 5067 méter hosszú aszfaltcsík természetesen teltházzal debütált a szériában. 


Az első Szingapúri Nagydíj - 2008. szeptember 28. 

A 2008-as idény Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) és Felipe Massa (Ferrari) világbajnoki csatájáról szólt, bár a szezon ezen szakaszában még többen esélyesek voltak a trófeára, például Robert Kubica (BMW Sauber) és Massa csapattársa, Kimi Räikkönen is. A Szingapúri versenyt megelőző Olasz Nagydíjon (ahol Sebastian Vettel egy Toro Rossóban első futamgyőzelmét aratta), a két fő rivális csak egy hatodik-hetedik helynek örülhetett, a bajnoki pontversenyben pedig egy pontos eltéréssel készültek a szezon 15. megmérettetésére, ami nem mellesleg a Formula-1 történelmének 800. nagydíja volt. 
A tabellát vezető Lewis Hamilton 78-, Felipe Massa pedig 77 pontot írt ekkor, míg a harmadik helyen álló Kubica 64, Räikkönen pedig 57 pontot jegyzett. 

A szombati kvalifikáción is ez a négyes bizonyult a leggyorsabbnak: Massa 1:44.801 másodperces idejével bérelte ki az első rajtkockát, mellőle pedig Hamilton indulhatott, míg Raikkönen és a BMW sauberes lengyel pilóta a második sorban kapott helyet. 

Az élen a rajt után sem változott a sorrend, a hetedik helyről rajtoló Sebastian Vettel azonban lerajtolta Kubica csapattársát, Nick Heidfeldet, valamint a McLarenben ülő Heikki Kovalainent, így ötödikként száguldott az élmezőnyben. A 15. helyről induló Fernando Alonso (Renault) is több pozíciót lépet előre, majd a 12 kör után elsőként állt ki tankolni szerelőihez, így a mezőny legvégére tért vissza. 
Két kör után azonban csapattársa, Nelsinho Piquet falnak csapta kocsiját, ami miatt a biztonsági autó pályára hajtott, és alaposan megkeverte a lapokat. 
Többen akkor hajtottak be a bokszutcába, amikor az még zárva volt, így például később büntetést kapott a Nico Rosberg (Williams-Toyota) valamint Kubica is, a két Ferrari pedig még rosszabbul járt, miután egyszerre érkeztek a kerékcserével egybekötött tankolásra, és és a jelzőberendezés hibája miatt Massa korábban indult el, és autójában ekkor még benne volt az üzemanyag tömlő, amit a brazil egészen a bokszutca végéig húzott magával. Több percet vett igénybe mire a szerelők nagy nehezen eltávolították a versenyzéshez nemkívánatos szerkentyűt, közben Räikkönen is sokat vesztegelt, így a két Ferrari mezőny legvégére esett vissza. 

Miután az SC elhagyta a pályát, az élmezőny sorrendje a következőképp alakult: 
Nico Rosberg, Jarno Trulli (Toyota) Giancarlo Fisichella (Force India-Ferrari), Robert Kubica és Fernando Alonso. Hamilton a nyolcadik helyre esett vissza. 
Az első négyesből Rosberg és Kubica hamarosan megkapta bokszutca áthajtásos büntetését, aminek köszönhetően Alonso már a második helyen autózott Trulli mögött, akinek még ki kellett állnia tankolni. 
A spanyol a 33. körben vette át a vezetést, és egészen a leintésig megőrizte pozícióját, mögötte pedig Rosberget és Hamiltont intette le dobogós helyeken a kockás zászló. Ebben a szezonban Alonsónak ez volt az első győzelme.

A trió után Timo Glock, Sebastian Vettel, Nick Heidfeld, David Coulthard és Nakajima Kazuki ért célba pontszerzőként. A két Ferrarinak nem sikerült pontot gyűjtenie: Massa csak a 13. lett, Kimi pedig négy körrel a leintés előtt, a negyedik helyen álló Glock üldözése közben túl agresszívan vette be az egyik kanyart és lecsúszott az ideális ívről, ahonnan már nem volt visszaút, és az F2008-as is a falon kötött ki. Enyhe vigaszként a legelső éjszakai verseny leggyorsabb köre (1:45.599) a finn neve mellé került.
A versenynek összesen hat kiesője volt, így a húsz fős mezőnyből végül 14 pilóta teljesítette a 61 körös versenytávot.

 

Sokáig szokványos versenybalesetnek tűnt ifj. Nelson Piquet szingapúri esete, és bár egy-két emberben (többek között Felipe Massában) gyanút keltett a jól időzített baleset, de végül gyorsan feledésbe merült. Egészen következő év júliusáig, amikor maga Piquet robbantotta ki a botrányt, miután a csapatfőnök, Flavio Briattore a Magyar Nagydíjat követően útilaput kötött a talpára. A brazil bevallotta, hogy a balesett előre meg volt tervezve annak érdekében, hogy Fernando Alonsót intse le elsőként a kockás zászló. Piquet nem tagadta, azért törte össze szándékosan az autóját, hogy szerződését a Renault meghosszabbítsa. Az elképesztő történet persze nem maradt következmények nélkül...

Sokat mondó összevágás az esetről. érdemes Nelsinho arcát figyelni

 

 

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 

 

 


A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!